Przedszkole jest czynne od godz. 6:00 do godz. 16:30.
Do przedszkola uczęszczają dzieci w wieku od 3 do 6 lat. W przedszkolu dzieci otrzymują trzy posiłki dziennie:
6:00-8:00 - schodzenie się dzieci
(Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, rozwijające uwagę i myślenie, wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję, zabawy integrujące grupę, zajęcia logopedyczne)
8:00-8:20 - ćwiczenia ogólnorozwojowe
(Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową, itd. Zabawy ruchowe lub zestawy ćwiczeń porannych)
8:20-8:30 - przygotowanie do śniadania
(Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne)
8:30-8:45 - śniadanie
8:45-9:00 - czynności samoobsługowe, porządkowe i organizacyjne
9:00-10:00 - zajęcia dydaktyczne
(Realizacja zadań edukacyjnych wynikających z przyjętego w przedszkolu programu wychowania przedszkolnego)
10:00-11:15 - pobyt na świeżym powietrzu
(Zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki i obserwacje przyrodnicze. Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego oraz gry sportowe i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka)
11:15-11:30 - przygotowanie do obiadu
(Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne)
11:30-12:00 - obiad
12:00-12:30 - zabawy/zajęcia popołudniowe
(odpoczynek po obiedzie, słuchanie bajek, ćwiczenia relaksacyjne, zabawy tematyczne, praca z dzieckiem zdolnym i dzieckiem z potrzebami edukacyjnymi, zabawy dowolne, zabawy ruchowe na powietrzu)
12:30-13:20 - zabawy/zajęcia popołudniowe
(bajkoterapia, zabawy w sali lub na powietrzu, praca indywidualna z dziećmi zdolnymi lub słabszymi, utrwalanie wiadomości poprzez zabawę, śpiewanie, taniec, zabawy w kole, gry planszowe, rozwijanie zainteresowań i zdolności)
13:20-13:30 - przygotowanie do podwieczorku
(Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne)
13:30-13:45 - podwieczorek
13:45-16:30 - ćwiczenia ogólnorozwojowe i samorzutna aktywność dzieci
(Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową, itd. Zabawy ruchowe oraz gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia, zajęcia logopedyczne)